smeeagol.

ligger i sängen och kollar på historiens bästa film, eller en av dom. eller kollar inte så mkt, kan näst intill alla repliker. har absolut inte sett den många gånger. nä. äntligen nada skola på ett tag. absolut inte skönt. imorrn ska jag sova massa länge. och jag slipper ligga på en minimal lite fläck inatt som jag fått gjort dom senaste gångerna jag haft sällskap. men aa. snäll som jag är flyttar jag ju på mig i sömnen. andra får man trycka hela en själv emot. men gillart endå. lite kanske. näsan kliar som jag vet inte vad och gör så jag nyser sönder hela jag. sjuk har vi inte tid att bli. brukar ju ha förmågan att bli sjuk på lov men nae inte den här gången din jävel!! julafton snart. kul. eller aa. har väl fått allt redan. bara från min bror kvar som jag träffar på måndag. nice fifan. funderar på om jag orkar se hela filmen. hmm. svårt det här asså. imorrn ska jag lägga mitt pussel som jag köpt idag. fick bli ett på 1000 bitar. ska försöka bli klar med det imorrn. loveit! ska bli en pusselläggare i mitt nästa liv. eller nä. jag ska bli som magnus. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0