prinskorv din jävel.

efter att ha snittat typ 25 kilo prinskorv är jag äckligt trött på skiten. och jul har inte ens vartit än. är inte helt sugen på julskinka heller. kanske blev lite för mkt idag. kommer hinna bli ännu mer trött på skiten imorrn och på fredag. yeah. min jul är förstörd. det tackar vi skolan för. två dar kvar sen har jag lov. eller aa. vi har avslutning på tisdag. tror jag iaf. men får ju aldrig reda på nått. gör inte mig nått. jag kan gärna ta lov typ nu. man får ju hoppas det finns nått kul att göra imorrn så dan rullar på. på fredag är det bio med min fina vän emma som gäller. känner på mig att vi inte kommer kunna hålla käften där inne. så det ska va! ska bli riktigt kul! mamma förstörde min dag och sa att det ska snöa inatt och bli massa kallt. kul att bo mitt i ingenstans då...men nae jag orkar faktiskt inte va vaken så mkt längre. ska försöka sova inatt. och ska börja ta mina vitaminer igen. som smakar apa men dom hjälper faktiskt. imorrn får jag träffa älsklings mupp en stund. behövs! längtar massor till lördag. mer säger jag inte. hemligt. mohaha. kall och blöt kommer jag nog bli iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0