MÄKTIGT!

igår var helt jävla otroligt. aa förutom att jag knappt såg nått för att alla långa människor skulle ställa sig framför mig. annars kände jag mig lycklig. så sjukt jävla lycklig. fick tårar i ögonen och höll på att börja gråta flera gånger. sjöng gjorde jag oxo. hela fulla för kärlekens skull. mäktigt som fan. dansa lite gjorde jag oxo. eller aa. jag stod inte still iaf. bara en sak som fattades. mitt i allt önskar jag att christoffer kunde varit med. det hade betytt så sjukt jävla mkt om han hade stått där med mig under två av dom bästa timmarna i mitt liv. nästa år när dom kommer ska han med. det har jag bestämt. jag kan offra mig att följa med på nästan vad som helst bara han står bredvid mig nästa gång jag ser och hör plura sjunga kärlekens tunga. mäktigt. det var så sjukt jävla mäktigt igår. jag är helt till mig. bara ett år kvar tills dom kommer till skandia igen. hoppas jag. och bara 7 månader tills dom kommer till knäppinge i sommar. tror jag. nae men nu ska jag fixa massa låtar och fortsätta leva på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0