just like every cowboy.

sitter i sängen och lyssnar musik. ska snart om jag orkar och kommer ihåg leta fram ett par strumpbyxor tills imorrn. allt är redan firrat. eller nästan tror jag. måste gå upp tidigt imorrn. blä. kommer säkert glömma godiset. kommer glömma att jag ska skriva till min bror och be han om en sak. kommer säkert glömma mig själv mitt i allt oxo. ska boka och hämta biljetter till eldkvarn nån dag mkt very snart. hälften är redan sålt!!!!! folk har nog äntligen insett hur oerhört underbart bra dom är. kommer bli en helt otrolig konsert. nån, saken, påminde mig om att det är julafton imorrn. som för min del inte ska firas med mamma och pappa och dom andra idioterna. strange. känns inte alls som jul längre. hela imorrn kommer kännas jätte konstigt. kommer kännas konstigt att inte va med mamma och pappa på kvällen och få massa saker. har redan fått allt från alla förutom min bror. för mig existerar inte jul längre. därför är imorrn en helt vanlig dag. som kommer bli helt ovanlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0