jag bär tyngden ifrån rymden.

do you know what day it is tomorrow? JAG VET! men det säger jag inte än. mohaha. varit i skolan och vart duktig idag. bara en sak kvar. och ledig på måndag är jag oxo. hon kan tydligen va snäll. snäll skola har man oxo för en gångs skull. ledig imorrn. yeah! SOVA! om det inte är nån idiot som väcker mig. skulle inte bli förvånad. satt och tänkte massa på vägen hem förut. aa jag kan faktiskt tänka. jag vill ju. det har ju fixat två gånger innan. tredje gången gilt? men jag är för envis för att görat. jag väntar. och jag vill det där med. tror jag. eller jag vet inte. jag vill men endå inte. för jag vill inte vara med dig då. usch. äckligt. du blir äcklig. imorrn bokas resan. nice. vill åka nu. slippa va här. slippa allt í skolan. bara vara med dig. men nae ska kolla tv nu tror jag. kanske. eller jo. prata lite mer med min vän. sova massa sen. synd om den som väcker mig imorrn. och jag tackar nån att jag slipper va med er på julafton.

Jag gick här på jorden med askan i min hand
Dom sista stegen till ett annat land
Det nya skall komma ur allting som dött
Jag stod vid din grav och höll huvudet högt
Mäktigt.
DEA. tja på det. nyår, plutten. apan. film maraton. en gång, alltid.

Kommentarer
Postat av: retard

nyår var fan klockren, och jag saknar allting..

2010-12-08 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0