I don´t hear a word.

igår blev bra. aa. en ovanligt snygg tomte oxo. aa. första julen med idioten oxo. fick faktiskt hela två saker. aa. hatar att få saker av andra. onödigt att slösa pengar på mig. aa. glömde såklart skriva till min bror men gör det imorrn nån gång. om det koms ihåg. blir inget sova länge imorrn. nae. ska till idiotens mormor och morfar. mer mkt folk. eller ganska. älskar verkligen mkt folk. nae. bara att bita i det sura äpplet. gömma mig i nått hörn eller så. sånt är jag bra på. aa. sen ska jag sova hos idioten. aa. han heter idioten idag. är nog tillsammans med stans tjurskalligste. och mamma har nog rätt. vi har växt ihop. inatt var det faktiskt jag som tog upp nästan hela sängen och vred täcket åt helt fel håll och blev arg när han fixa till det. vad förväntar han sig. det blev ju kallt! men han tyckte det var mysigt endå. så vem vet kanske fortsätter med det. är trött så ska nog sova snart. själv i min säng. och jag kan ta upp hur mkt plats som helst. fast finns ingen charm med det när man sover själv. mkt roligare att göra det när idioten ligger bredvid. bara puta med röven så får man den plats man vill ha. funkar alltid. mohaha. blir att göra det imorrn. det enda är att jag ligger ytterst så jag kan ligga risigt till. hmm. får byta plats om han försöker med nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0