huvudet högt.

fixat en skiva med dom bättre låtarna med eldkvarn nu. min egna lilla terapiskiva. japp. precis vad det är. känner mig a little sad. eller ganska mkt. eller jag vet inte. blir ledsen av att säga hejdå. blir ledsen när vi inte ses. blä. ska försöka sova snart så humöret blir lite bättre. läste en sak som gjorde mig väldigt glad förut. eldkvarn ska spela i stan vid valborg igen!!! yeah. får nog med mig christoffer då. kommer bli amazing. "goodnight I´ll see you next year". skulle va skönt att kunna säga så. men ae ska sova nu. drar på en lång sovmorron imorrn oxo. ensam den här gången.

sometimes when i say i´m okey i want someone to look me in the eyes,
hug me tight and say i know you´re not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0