he´s home!!!

magnus har äntligen kommit hem. det tackar vi för. var ute och ropa efter han i 20 min på dan. ingen magnus. sen traska pappa ut i skogen i mörkret och var ute tio min eller nått. ingen magnus. sen helt plötsligt sitter han utanför dörren. gud så glada vi blev. mamma börja till och med nästan tjuta. trodde faktiskt inte han skulle komma tillbaka. men det gjorde han! har varit ledig idag. massa skönt. farmor var nere i huset när jag kom. haft bättre dar. men hon åkte efter bara nån timme eller så. tack! nu äre kök hela veckan som gäller. skönt fifan. ska försöka somna skapligt idag så jag orkar ta mig igenom dan. sen ska jag äntligen få träffa saken. som jag saknar den idioten. men aa. ska kolla tv nu och försöka bli trött. önskar man kunde snabbspola framåt. hmm ska nog uppfinna en makaper som kan göra det. 

vi har vingar av guld och vi ramlar omkull
och vi dricker för kärlekens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0