flipping out at söder tull.

aa hemma tillslut. bion var nice. sällskapet var super nice. flippa lite vid söder förut bara. börja vinka och shit till massa okända. så kan jag ju inte hålla på. fy. trött är jag oxo. vi fixa julbord till 800 på 1 och en halv timme idag i skolan. fifan vi är bra. oerhört bra. och imorrn ska jag sova. sova massa länge. sen kanske jag ska göra nått gott. inte bestämt mig om jag orkar än. sånt som märks imorrn. sen får jag sällskap imorrn oxo. trevligt. ja. lite senare men aa. ska kanske sova. väntar på att nån ska svara på sms. jättekul när det tar 30 min varje gång att svara. inte mitt fel om jag somnar mitt i allt då. precis.

powerking och massa annat skoj ska stå på schemat very soon tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0