bullprutt.

sitter i soffan och kollar på handbollen. är aptrött men ska snart byta om till min egna handboll. orkar inte träna men måste väl. inte varit där på två veckor. saknart som fan. alltid ett bra sätt att få ut alla känslor på. få lite ajaj och bli lite mysigt svettig. japp. loveit! och vi fixat igen. klart vi gjorde. det är liksom menat tror jag. måste va så. och helt otroligt bra planer har vi. snöhus och grejer. måste bara hitta nån som kan fixa det där. min bror tänker jag inte fråga, han säger bara till mamma och pappa hela tiden. assface. jag vill ju!!! så aa houston we got a problem. a big one oxo. jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill. NU! men nae nu ska jag byta om. tror jag. om jag orkar. ska bli some asskicking på träningen idag. fell no fear.
49 timmar och 30 min kvar!

Kommentarer
Postat av: alexandra ahlström

svar: tack så mycket! :D

2010-12-08 @ 21:34:54
URL: http://alexandraahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0