arton.

om ungefär sådär 18 timmar får jag besök. då får jag förhoppningsvis hjälp med maten som ska göras. ska upp tidigt imorrn för mammsen och jag ska ut och åka lite. kanske hälsa på min bror lite snabbt och hämta lite saker om pojken är vaken. han trodde inte han skulle va vaken vid ungefär halv elva imorrn. stackars liten. det är ju jätte jobbigt att komma ut och ge mig och sen gå upp och sova igen. men det skulle lösa sig annars. snäll är han. massa snäll. trög är han oxo. ska försöka somna tidigare än igår iaf. somna vid tre ungefär. underbart. nae. sitter och pratar med min underbart tröga vän emma. vi ska skriva en bok. japp. jag har inte en aning om vad dom 6 första handlar om men det ska nog lösa sig endå. jahadå. ser fram emot imorrn. bara gudarna vet hur det kommer sluta. nu ska vi inte bli så djupa. men ska bli very intressant och se hur allt utspelar sig imorrn. skulle va pricken över i om min bror bodde hemma. men nae. aa. precis. finns bara en sak som kan förstöra allt imorrn. och jag tänker fan inte ge mig den här gången. arg kommer jag bli. och sånt blir jag ju aldrig. nehedå. satt och läste igenom massa jag skrivit igår när jag inte kunde sova. och fan va bra jag är. riktigt stolt över mig själv. hade inte funkat utan bästa retard. vindpust. shit pomme asså. sjukt. nae nu ska jag försöka att bli trött så jag kan sova nån gång. kl nio ska jag upp imorrn. power nap som gäller imorrn innan dom kommer så jag orkar va uppe länge. yes sir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0