all done.

biljetterna är fixade! och jag kommer va 710 kr fattigare. men det kommer va värt det. har tydligen tagit upp mkt plats inatt oxo. mohaha. snott täcke från mig har han gjort oxo. fast jag märkte inget. snäll var han iaf och la tillbaka det och la sig över mig. snäll kan han va ibland. har äntligen kommit ihåg att skriva till min bror. men har jag fått nått svar? nae! men han kommer ju hit sen. fast kanske inte det bästa att prata om när mamma och pappa är här. får se om han svarar nån gång. skulle va snällt annars är mkt ganska så mkt förstört. japp. ikväll kommer saken hit oxo. imorrn ska han tvinga in mig till stan, yeah, och sen senare ska vi ut och äta sen tydligen på bio. finurlig han är den lilla. smart som jag är gissa jag rätt på vad det var för film vi ska se. nu är det bara att vänta tills bror med flickvän kommer och sen vänta lite till tills saken kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0