te quiero.

en sak måste du förstå.
jag skulle aldrig tänka tanken att tvila på dig. inte en sekund.
jag tror på dig. vad du än säger.
och jag lovar att jag aldrig kommer tveka om oss. det finns inte ens i min värld.
jag har och kommer verkligen aldrig göra det.
jag tror nog du inte förstår hur mycket jag älskar dig.
att utan dig funkar inte jag.  
allt det här känns så overkligt.
ibland när jag kollar på dig försöker jag förstå.
förstå vad jag gjort för att förtjäna dig.
du är som från en annan värld.
och jag kommer stanna kvar hos dig, oavsett vad som händer.
jag lovar att jag kommer stanna kvar i en evighet om du så vill det.
så länge du vill är jag din och stannar.
du är det finaste, mest värdefulla jag har.
inga ord kan förklara vad du är för mig.
du är mitt allt.

Did I ever tell you I’m better to have known you?
Did I ever give you the strength you’ve given me?
And how can I begin to make each moment mean the most so you will see.
I never loved you more than I do today.
I give you my life.
Would not think twice.
Your love is all I need believe me.
When I say I love you baby that means for good.
Where ever I go the one thing that's true.
Is everything I do I do for you.

And I will love you 'til forever.Until death do us part we'll be together.
So take my hand and hold on tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0