tada.

titt på fan nu vare gjort.


jag fattar inte vad du håller på med. vem har du blivit. du är inte längre nån jag känner. jag fattar inte att du av alla människor kan göra såhär. så många gånger som jag sett upp till dig så många gånger jag varit stolt över att säga. men inte nu. inte längre. jag vet inte vem du är. och valet är ditt. och det sjuka är att valet inte verkar va så lätt som det egentligen borde vara. imorrn kommer jag få veta. kommer du fortfarande eller kommer du inte va. och jag hatar att du ens börja. hur kunde du. ser du inte vad du gör med mamma och pappa. speciellt pappa. fan för dig. jag vet inte ens vad jag ska kalla dig längre...


Kommentarer
Postat av: Amanda A

oj jävlar? ;o där ser man. fasiken va snyggt. hoppas allt är bra med dig! :)

2010-05-08 @ 18:11:21
Postat av: Amanda A

oh jävlar? ;o där ser man. fasiken va snyggt. hoppas allt är bra med dig! :)

2010-05-08 @ 18:16:01
Postat av: amanda

tack! :) hoppas allt är bra med dig med. länge sen vi sågs! :)

2010-05-26 @ 18:01:58
Postat av: Amanda a

ja det är bara bra med mig! sjukt länge sen man såg dig , och det har ju hänt en del saker har jag märkt ;o vi får höras någon dag!

2010-06-24 @ 16:10:05
Postat av: amanda

ja det har ju hänt massa saker. men jag hör av mig nån dag :)

2010-07-09 @ 20:44:12
Postat av: Amanda

det får du göra! har du samma nr som förut? jag testar och ser :)

2010-07-13 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0