soooooova.

sova är ju ganska så onödigt. jo absolut. men nä. lägg du av nu. sova är det bästa som finns. asså riktiga sova. inget annat. sluta snuska nu. men det finns ju lirrom inget bättre än att sova. ohh. sooova. men bara för att jag gillar och sova, får jag sova då? nä. såklart inte. jätte kul att ligga vaken till halv fem och glo på en film man sett tusen gånger och kan utantill. fast såg nåra snuttar jag aldrig sett förut. undra varför? jag lovar vaknar jag mitt i natten en gång till sådär går jag fan och hänger mig. aa. sug på den du din jävel. och synd att va så otroligt söt. och synd att pussa en hund som har tuppblod i fejset. myysigt. oja. finns inget mysigare. och det ligger fucking tupphjärtan i kylskåpet. man nästan hör hur det dunkar. läskigt. och hemma hela dan måste man va oxo. kul. massa kul. städar ihjäl mig snart. fast inte konstigt så som det ser ut på mitt rum. just fan. en hundsak måste jag gå ut med oxo. det ser man ju fram emot i det här varma vädret. absolut. nej. det gör jag inte. ska gå och dränka mig i en lerpöl sen. ja. vilken underbart bra ide. det ska jag göra. hejdå. det var trevligt att lära känna er.

ja, världens sötaste och trögaste idiot.

jag kan inte sova om inte du ligger där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0