precis.

det smakar inte lakris, det är bara lakrissmak.
synd att trögheten går i släkten. asså inte min. jag lovar.
och synd att stå och prata och garva åt sig själv. och jävligt synd att inte kunna prata ordentligt.
och jag är världens bästa lyssnare. va? jag lovar jag är det. har suttit och lyssnat på exakt allt hon sagt. oja. absolut. och imorrn smäller det. kabooom. beslutsångest till tusen. jatack. måste ju kanske bestämma mig nu. eller snart. eller tills imorrn. får be mammsen ta sig en titt. kommer bli katastrof. nehedå. kommer bli asa bra. självklart. gud vad kul det här är. så kul att jag skulle kunna sitta och lyssna på allt hundra gånger om.


och jag vill inte det där längre. jag vill inte att det ska va sådär varje gång.
jag hatar att visa dig att jag blir rädd.
förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0