mörkt.

när det är mört runtomkring. när man ligger där själv och inte kan sova, tillåter man sig själv att släppa fram dom där tankarna. dom där evighets kvällarna finns kvar. dom kommer fram ibland. men inte lika ofta nu. ensamheten tillåter att känna saker man inte borde. jag har vunnit så varför fortsätta känna? jag vann. precis. det finns inget kvar nu. du existerade inte ens.

älskling
vet du att varje gång du tittar i mina ögon tappar jag andan.
att när du säger att du måste gå känns det som om en tår ska rinna ner för kinden.
vet du om att du har räddat mitt liv.
att jag älskar när vi blir "arga" på varann och du är den först som ger sig.
du kan inte ana hur mkt jag älskar när du ger mig hundblicken med dina lockar på sidan.
och sättet du håller om mig på natten.  
därför försöker jag, försöker vara just allt du behöver. försöker att inte skrämma iväg dig.
så sannigen är att jag inte kan leva utan dig vid min sida längre. att du är allt jag har.
det enda jag behöver. att utan dig försvinner jag.
att jag aldrig upplevt nått sånt här med nån annan.
att jag aldrig älskat nån så som jag älskar dig.
jag älskar dig i all evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0