irriterande objekt.

vem har sovit hela natten då? jo lilla jag. tack för den. det var snällt att låta mig göra det. aa, men blev väckt halv tio av ett nån skicka sms. det var ju jätte trevligt. sen var det en mygga jävel som bet mig oxo. det kan ju inte bli bättre det här. och jag tror jag går och hänger mig snart. aa. det gör jag faktiskt. helt jävla allvarligt. för jag saknar idioten ganska för mkt just nu. ops. vad sa jag. idiot? ojdå jag menar ju såklart plutten. inte mena jag att säga idiot. men nej absolut inte. och liksom förlåt för att jag kommer dö av saknad i helgen som kommer. aa det är precis det jag kommer göra. utan tvekan. förlåt för att jag är lite känslig. kanske. och skola imorrn oxo. tror jag om det är söndag idag. tror det är söndag iaf. lika förvirrad varje gång jag ska gissa vilken dag det där. dansa så det bara sjunger om det imorrn då. oja absolut. kommer va så jävla bäst. som fan. suckers. mohaha. och kul att det är små irriterande pluttar här och förstör min dag. tack. humör på topp. jag lovar. håller absolut inte fingrarna i kors. ska gå och rulla mig i lera eller nått och sakna idioten lite till. oj, fel igen plutten menar jag ju.

someday I'm gonna look into your eyes and tell you the truth,
that I'm nothing without you,
that I'm so in love with you.
Baby I hope you realise that I can't live without you.
You're my everything.


sjung en sång utan ord om ljusa nätter.
sjung för mig igen, du lät som snöfall.
jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner.
sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0