even if you are a milion miles away.

varför? varför måste det fortsätta jaga mig. det vill inte försvinna. det finns kvar. även fast jag inte vill. det borde va borta nu. men endå kommer det tillbaka varje natt när du inte är här. jag vet inte hur mycket mer skada du ska göra. räcker det inte med det du redan gjort. du är inte värd mina tårar längre. det har du aldrig varit. så varför inte bara försvinna. sluta jaga mig. sluta komma tillbaka. det är ett val jag inte vill göra. även fast jag redan vet vad jag väljer. helt utan tvekan.

bara lördag. långt kvar till måndag. väldigt långt. jag saknar pluttis. aa. massa mycket. usch. det var inte kul när spårsaken kom och jag var tvungen att säga hejdå. nä. hade hellre tagit livet av mig. kommer hinna bli deprimerad hundra gånger om innan det är måndag. hoppas vi kan ses imorrn annars kommer jag dö. jag lovar. allvar nu. jag är redan halvt död. och det gör ju inte saken bättre att den där vulkan saken har förstört min helg ännu mer. tack! kan ju inte bli bättre det här. nej verkligen inte. jag hoppar verkligen högt av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0