appar din jävel!

appar. vad fan är appar? en sten? fan vet jag. irriterande som en liten bananfluga är det i alla fall. fattar inte ett piss. appar. kunde lika gärna döpa skiten till mumsbit eller korv. skulle fattat lite mer då. men bara lite. aa. skämt så det bara sjunger om det. och det var ju bara såååå kul. men jo visst. har aldrig, då menar jag verkligen aldrig, varit med om nått sånt kuligt. gud, höll ju på att göra i byxorna av rolighet. mohaha liksom. det måste vi göra om. ja men det måste vi ju. skämt. igen. gör ni om det där igen. jag lovar. ufft. mig blir fan inte glad då. då går jag och gömmer mig under en sten utan att komma fram på en jävla massa år. och om du tror att jag tänker säga vilken sten jag gömt mig under så tror du fel! och synd att man har ont i huvet som en liten räka. ohh, vad gott. toast skagen. nä. käften. säg inte så. och liksom vaddå kanske 4 dar. fucking 4 dar. fucking självmord ju. för det är precis vad 4 dar utan dig är. nä nu blev jag arg. ska gå och knarka ner mig i alvedon och va lite social med min mor. kuuuuuuul. ser fram emot det. faktiskt så gör jag det. eller lite kanske. för det är ju verkligen jätte kul att kolla på fucking pensionärtv. hallelulja.

2 månader ♥ med älsklings pluttis igår oxo.
jag älskar dig mer än nått annat

remember, you are my life now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0