vi gillart.

ops, jag och stina råka palla äpplen i fårhagen idag oxo. men det får man väl, eller hur var det?
mums, börjar tolv imorrn. me like alot. bara bajs tråkig livsmedel hygien med jätte roliga ellinori tre timmar. vi gillart starkt! mohaha verkligen inte. blev inget att kolla handboll idag, snyft.



det hände den dan vi möttes. plötsligt var ljuset i min värld.
nu följer jag solen, jag måste va kär.
för din skull är himlen blå.
för din skull blir vinter vår.
för din skull ska mitt hjärta slå.
bara för din skull.
du är början, du är slutet.
bara för din skull.
du är rymden och det blåa djupet.
bara för din skull, ska jag klättra högt på himlen.
bara för din skull.

det kommer alltid vara för dig jag gör allt.
jag kommer vänta i en evighet om det är så.
för du är allt som fattas, allt som behövs.
I love you 'til the end.



2 månader och 28 dar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0