jag vill med.

jag måste börjat bli galen eller nått.
jag känner inte igen mig själv längre. vet inte ens vem jag är.
läskigt. konstigt.
känns som om jag lever i en dröm. helt obeskrivligt.
du kanske bara va en dröm?
du är ialla fall min dröm. förlåt.
snälla döda mig nån. det här går inte längre...
jag saknar dig, jag vill att du ska vara här.
du måste. jag måste. jag kan inte annars.
håll mig hårt en sista gång. se på mig som du gjorde då.
jag vet inte vad som hände den kvällen men det räckte med en blick sen var jag fast.
fast föralltid. du gjorde mig lycklig på riktigt igen. men jag vet inte vad som hände sen.
jag förstår inte. kommer aldrig förstå vad som hände.
jag är vilse. har tappat bort mig själv.
det kommer bara aldrig gå det här.
jag har förlorat. gett upp.
det känns som tusen nålar. jag går på krossat glas.


JAG VILL MED ÅKA TILL LIVERPOOL OCH KOLLA PÅ FOTBOLL!
sug hästsko att jag är avis på pappa och rasmus som får åka till underbara england och liverpool och kolla på härlig engelsk fotboll. jag vill ju oxo! buhu. men ist blir det mumsig hemma helg med mammsen. sov morron imorrn, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0