typ sådär.

säg inte att du förstår, det gör du inte.
ni förstår inte, ni behöver inte ens försöka göra det.
försök inte hjälpa till med dina ord, det gör det bara värre just nu.
det går inte hjälpa mig. jag vill inte. jag orkar inte. jag kan inte.
det känns som om jag dör långsamt innifrån. 
jag ska vårda allt det där. jag ska ta hand om det. vakta det, minnas det med hela mitt liv.
jag kommer inte glömma. kan inte glömma. det fattas bara en jävla bit, sen äre klart.
jag försöker, försöker så jävla mycket men jag kan inte. det går inte.
fråga mig inte hur jag mår, jag klarar inte av den frågan. jag har inte ens nått svar till den.
måste försöka sluta ljuga. måste säga sannigen. min sanning...
jag klarar inte det här längre. jag måste låtsas för att kunna somna tryggt.
men mina tårar påminner mig. jag måste sluta plåga mig själv, gör det bara värre hela tiden med att prata om det, kolla på bilder och sånt. men jag måste kan inte släppa det.
jag är trasig, så otroligt jävla trasig.
fråga inte, var bara tvungen.


och utan dig hade inte jag varit kvar här längre. just nu är du det enda jag lever för. det enda som får mig att vara glad på riktigt. för din skull är himlen blå, för din skull står jag fortfarande upp och bara för din skull ska mitt hjärta fortsätta slå. jag älskar dig tuttan!
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0