sjuuuuuuk.

och jag förstår inte varför.
just dom också.
var det nått?
erica, jag vet att du har rätt om det du sa igår.
jag gör det fortfarande, utan tvekan.
och jag hoppas och drömmer mer än jag borde nu.
men jag saknar dig alldeles för mycket just nu.

aa men gått och blivit sjuk. tack. jättekul. har haft ont i huvet sen 1 i natt. tjingeling me like it.
jag som hade längtat till torsdag så blir allt förstört. får se om det blir skola imorrn.



förlåt men jag saknar dig.
promise me you'll think of us still bright still colorfull.

Kommentarer
Postat av: erica

visst jag kanske har rätt, men du vet vad jag sagt med. jag vet att det är hopplöst, men på något sätt kommer du klara det här. även om det får ta år. du kommer klara det. du vet att jag stöttar dig med allt. jag finns alltid för dig. dag som natt! <3

jag gör allt för dig. ily! <33

2009-09-17 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0