rainbow.

holy smoke igår var läskigt. riktigt läskigt. fy.
och jag har världens bästa bror. helt sjukt.

busigt

alla minnen, allt runt omkring äter upp mig innifrån.
jag måste bara görat för att få nått annat att tänka på.
det kommer fortsätta vara så tills nån eller nått får mig att glömma allt.
då kommer det bli minnen, suddiga bilder av allt som varit.
jag vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra.
jag försöker intala mig själv att det blir bättre men det blir bara tvärtom.
jag vet inte vad det är med mig just nu.
det känns som om det bara blir värre hela tiden.
jag lever, men knappt känns det som.

don't speak a word about the dreams that I live for
it hurts to reach you when I'm down

Kommentarer
Postat av: Filip

Snygg bild ;-)

2009-09-28 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0