igen.

jag kommer göra det igen.
men jag skulle ju inte göra det igen, vare inte så.
nån eller nått måste stoppa mig.
jag får bara inte göra det men jag måste.
kommer bli en helvetes kväll idag känns det som just nu.
är tillbaka där igen...
är så nära att bara bryta ihop på stört.
jag kan inte fatta det här.
hur kunde jag gå från att vara hur jävla lycklig som helts till att vilja ta ett sista steg, lämna allt det här.
jag vill inte va kvar längre. varför skulle jag ens.
snabbt, enkelt, hejdå. typ så.
bajs klocka som börjar bli sängdags, vill inte sova.
vill inte dit igen. vill inte somna med tårar rinnandes.
jag har slutat bry mig.
du är början, du är slutet.

 

och jag bara älskar att vara i skolan just nu! älska torsdagar i köket med er idioter.
hmm,. bästa idag typ. måste varit nått i pärlsockret för har aldrig garvat så mkt i hela mitt liv som idag.
vi älskar trollmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0