hejdå, typ.

emma, becka och hanna en sak bara, ni är bara för bra! sjukt hur mkt man garvar med er. vi har känt varann i lite mer än en månad men shit the same ni är bara för bäst girls!



långt bort. för långt. alldeles för långt.
när ljusen brunnit ut, drömmarna tagit slut, vart är du då?
jag offrar allting som jag har.
minuter blir till långa år.
i en evighet, jag finns alltid här. men bara för din skull.
det känns som om jag ser dig överallt.
en tusendels sekund för att förstå, jag kan inte sluta tänka på dig.
alltid en plats här inom mig.
rört hela min själ.
jag sträcker ut min hand.
när saknaden tar överhand finns du överallt.
too bad I love you.

and even though the moment passed me by I still can´t turn away.
cause all the dreams you never thought you´d lose got tossed along the way.
scars are souvenirs you never lose. the past is never far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0