every moment.

om det bara räcker med en blick så vet jag inte om jag klarar det här.
det räcker med att se så trycker tårarna på.
jag vet inte vart jag ska ta vägen när det blir så.
det enda jag vet är att jag aldrig kommer klara det här.
jag försöker så jävla mkt men orkar inte göra det längre.
hur mkt jag än försöker kommer det aldrig försvinna.
det kommer aldrig sluta göra ont.
jag har lärt mig att leva med det.



tell me how I'm supposed to breath with no air.
losing you is like living in a world with no air.
it's so hard for me to breath.
I'm all alone tonight with just a memory
I can't take another day.
If I aint got you I aint got anything it just don't feel the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0