shiiiiiiiiiiit.

för stunden glömmer jag allt.
för stunden känns allt bra.
men sen kommer man hem och allt går neråt igen.
jag vet inte om det nånsin kommer försvinna.
det har växt fast i mig.
hur mkt jag än vill bli av med det så finns det kvar.
jag fattar inte hur en sak kan påverka såhär mkt.
jag har knappt sovit ordentligt på över en vecka nu.
varje kväll slutar alltid likadant.
jag har börjat görat igen.
vet inte om jag fejkar eller inte längre.
det funkar bara inte mer.



jag har insett hur det känns att förlora nått man trodde skulle finnas kvar föralltid. jag uppskattar dig mer nu för jag vill inte förlora dig. jag skulle aldrig klara mig utan dig just nu. jag skulle inte klara av att leva utan dig. du är mitt allt, all min mening. det är just för dig jag andas. att sitta bredvid dig och borra in näsan i din päls, leka med dina öron. jag vet inte hur jag ska förklara hur mkt du betyder för mig. när du kommer bärandes på strumpor och allt jag vet inte vad. hur du märker när det är nått. hur du lägger ditt huve i mitt knä när tårar rinner ner för mina kinder. jag vill bara att du ska förstå hur mkt jag älskar dig. och jag lovar dig jag ska offra allt för dig och ta vara på våran tid tillsammans. för det är du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0