missyou.

hur finner man styrkan att orka när man inte vill mer?
hur hittar man nått att leva för när man redan gett upp?
jag förstår inte vad som gör just den här gången så speciell.
jag har gett det tid. massor. men det blir aldrig bättre.
det blir bara svårare att glömma.
jag förväntade mig inget den där kvällen. inte nått. men allt blev bara så bra.
all luft är försvunnen. den tog du med mig, du tog också med dig hela mig.
jag gav dig allt.
och jag klara inte av det här nu. inte just nu. jag kan inte. allt blir bara värre.
jag kan inte lita på det. jag vågar inte. nått säger till mig att vänta.
jag borde få första pris i att fejka för det är det enda jag går runt och gör just nu.
jag orkar bara inte med mitt liv just nu. jag vill härifrån.
jag hatar mig själv som gör såhär.
jag behöver hjälp att klara mig genom det här för jag gav upp för länge sen.
jag behöver hopp.



what if I don't
what if I can't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0