just idag.

jag borde inte, men gör det ändå.
det börjar bli svårt att bara finnas till.
bara så du vet så börjar dom här känslorna ta över.
tycker du borde veta att jag försökt mitt bästa men det funkar inte.
den här ensamheten tar död på mig.
det räcker med att se djupt in i mina ögon så syns det.
jag är precis där jag började. jag står på startlinjen beredd på att springa iväg.
det äter upp mig inifrån.
jag räknar varje sekund.



den ska sitta där tills höger flätas samman med vänster igen.
du är den enda jag aldrig visste att jag alltid velat ha.


Kommentarer
Postat av: fredrika

vem menar du ?

2009-10-28 @ 20:57:17
Postat av: amanda

vill inte ta det här, kan ta det nån annanstans :)

2009-10-28 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0