vi mot världen.

och ibland känns allt som en tät dimma och jag minns knappt nått.
men sen nästa stund är det som om jag står och kollar på.
alla dom där smådetaljerna blir bara tydligare hela tiden.
varje gång jag ska sova drömmer jag mig bort ett tag för att
försöka somna lugnt.
men ingen ska få veta.
inte nån.
ingen.
Did I make it that easy to walk right in and out of my life?



bästaste assface retard fisrulle mupp arlse till människa är du!
det är stunderna med dig jag kan vara mig själv. spelar ingen roll vilket humör jag är på.
dom bästa, sjukaste och även en del dåliga stunder har vi delat.
du är bara för bra, fatta det! eller just det du är ju trög så du kan inte fatta såna saker.
men vet du vad? jag älskar dig endå, mohaha :R <3



även fast vi aldrig, så händer det faktiskt ganska ofta.
och nånstans där inne är det nått som hoppas.


Kommentarer
Postat av: Erica! (:

vad menar du med att jag är trög?! :o<3

Retard är vad du är :R<3

Det är med dig jag vågar vara mig själv, du märker direkt på mig när det är något. Vi har bra stunder, men vi har också haft dåliga. Och inget, nej inget ska få förstöra mellan oss igen. Inte ens en fluga. Ingen slår våran humor eftersom ingen fattar den :d för den är för sjuk, men jag älskar den ändå, för det är mellan oss. Bakom tv:n kommeru ihåg? allt dedär är något jag sent kommer glömma. vi gr allt tsm, och så kommer det alltid vara. Du är inte bara min bästvän, du är även som en storasyster. Det är dig jag pratar med när det är något. Jag fucking älskar dig retard!! <3 Det är obeskrivligt hur mycket du betyder för mig. du&jag genom allt? <3

nyår, valborg, trippen till statoil för godis, moppeturerna till sörping, kommeru ihåg de? Allt vi gör och gjort blir minnen. <3



Och vart får du alla fula bilder ifrån? :o<3

2009-11-24 @ 13:41:31
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0