MAAAAAATCH!!!!

släpper match med div 4 snart mot ljungsbro tror jag det är.
nervös as hell.




och varför får jag känslan av att natten kommer bli ovanligt lång ikväll.
och det är hemskt att stå framför spegeln och se rätt in i mina ögon och inte se nått.
det finns inget där.
en tom blick.
att stå framför spegeln och titta rakt fram tills man ser att en tår sakta rullar ner för ena kinden.
andra. det går inte. det finns vissa saker som bara funkar med en. endast en.

det kommer alltid vara såhär. det kommer vara såhär tills den dan.
den dan två blir en igen. jag vill bara inte. jag kan inte.
det funkar med en. jag funkar bara med en. dig.

Kommentarer
Postat av: erica (:

gumman, du vet vart du har mig. och jag tänker inte säga att det kommer ordna sig nu. för jag vet att du verkligen älskar han. jag vet att du plågas av allt det här. men jag kommer alltid finnas hos dig, jag lovar jag lämnar dig inte. om jag skulle behöva orka för dig med så lovar jag att jag gör de. du vet att jag inte tvivlar, du är allt för mig. jag känner dig bättre än vad du tror. jag ser på dig. och mår inte du bra och jag ser de så mår inte jag heller bra.

du oh jag genom allt, eller vad sa vi? <3

Jag älskar dig massa <33

2009-11-30 @ 09:58:40
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0