northen stars.

det är någonstans mellan somna och vakna
som det förflutna slår sina klor
runt mitt hjärta och medvetande
tränger sig in, gnager, lämlästar
förstör allt som blivit helt.
jag har slutat att skrika
vrider mig bara i kallsvettiga sängkläder som snor
sig runt min kropp
försöker tänka förnuftigt
ångest kan inte döda
det förflutna har inte återvänt
men
hur säger man det till sig själv
när det enda man ser
är det som aldrig går att sudda ut.



every long lost dream lead me to where you are.
others who broke my heart, they were like nothern stars.

Kommentarer
Postat av: erica <3

du vet vart du har mig. du vet att jag gör allt för dig. du får aldrig glömma de. du och jag genom allt flugan <33

2009-12-02 @ 13:26:46
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0