isch.

nyår snart din retard. BÄSTASTE kommer det bli.
och du vet att jag lövet dig massa mycket och att jag aldrig skulle klara mig utan dig.
skulle aldrig klara en snöstorm utan dig din fis. ae jag skulle typ blåsa bort som ett ensamt litet löv, du vet sådär.
du är min räddande fiskolja i nöden.
så sjukt jävla bra är jag. oj förlåt! jag menar du, du som är bra. just ja så vare.
hmm...nått mer vare jag skulle säga men jag råka glömma ihåg det.
jag får be att få återkomma när jag kommit på det igen.



The scars reveal the hidden place deep down in you.
Like a shadow from the past.
And nothing is true.
A reflection from a dejected face.
It comes to.
Memories will last.



Kommentarer
Postat av: erica

nyår kommer bli bästa i år igen! (:

jag klarar mig inte utan dig flugan, vi gör ju nästan allt tsm så det går inte. du vet att jag orkar för dig oxå, jag följer med dig hela vägen, så du är inte ensam. och jag lämnar dig inte. aldrig igen. du är så jävla bra idiot, det finns ingen som du. och en dag med dig och våran sjuka humor är bara bäst. ingen slår oss. du förstår mig bäst.

och du vet att jag lövet dig much flugan! :D<33

kom ihåg, du för min & jag för din, så kommer det alltid vara <33

2009-12-23 @ 11:44:44
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0