Eldkvarn <3

Lycka. ren jävla lycka. sjukt länge sen jag var så jävla glad.
bästa eldkvarn. bästa plura. bästa kvällen på länge.


jag läste dina tankar när du såg på mig och log.
det var som om vi båda visste vad som hänt och förestod.
vi hade båda kommit hem, kommit hem. vi hade båda kommit hem.
minns du natten när du drömmde, när du vaknade och grät.
du hade sett mig med nån annan, du hade drömt du förlät.
Eldkvarn- kommit hem

         

your world is my world
and my fight is your fight
my breath is your breath

one love
my one heart
my one life for sure

Kommentarer
Postat av: Martin baaaanaan! ;)

Så jävla gött att du är lycklig :d<3

2009-12-12 @ 22:20:33
URL: http://murremuffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0