byebye.

hejdå.
jag ska gå och dö nu.
vill inte det här mer nu. varför ens försöka?
jag försöker, försöker så jävla hårt hela tiden. men det hjälper inte.
varje vaken minut går åt att tänka på det. jag har gett upp.
jag bryr mig inte längre. och jag har lovat.
lovat. och jag tänker hålla det löftet.
men just nu ska jag gå och gräva ner mig och hoppas på att jag slipper vakna imorrn.
det spelar ingen roll nu. det värsta som kan hända har hänt.
jag har kommit så långt ner som det bara går. ändå fortsätter jag gräva längre ner.
men aa. hejdå.
orkar inte mer just nu.
ska gå och se om man kan få lite sömn.
en massa lycka till med det.



The absence of you is killing me.

tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig.

Kommentarer
Postat av: erica

glöm aldrig jag för din och du för min, bästa flugan <33

2009-12-24 @ 12:23:22
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0