bästa skruttan.

och jag har redan börjat tappa. det där förstörde allt.
och nej jag är inte förvånad att jag förstör för mig själv hela tiden.
vill gå, men vågar inte släppa det.



jag vet vad som måste göras.
ändå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.
jag försöker strida mot känslan, men den är rädd och den spelar ett spel nu.
jag får för mig att jag kan vara kvar men vet inte hur.
men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans.
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

Kommentarer
Postat av: erica (:

gumman, jag vet vad det är du går igenom, och jag vill inte att du går igenom det ensam. jag är med dig hela vägen. jag lämnar dig inte. du vet vart du har, vilken tid som helst på dygnet. Du är inte ensam, jag märker på dig hur mycket du bara vill bort egentligen. Men du vet att jag inte låter dig.

Aldrig utan dig <33

Glöm aldrig jag för din & du för min <3

2009-12-19 @ 16:23:24
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Filip :)

finns om du nånsin skulle behöva mig :) <3

2009-12-20 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0